niedziela, 2 grudnia 2012

Styl i talent do oszczędzania w ING

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową "Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.
W najnowszym spocie telewizyjnym ING Banku Śląskiego wystąpiła znana aktorka Agata Kulesza, odgrywając scenę będącą pretekstem do refleksji nad tkwiącym w każdym potencjale do oszczędzania.
- Masz styl i talent do oszczędzania Karinko. Ale jeszcze nic nie zaoszczędziłaś – w ten sposób bohater najnowszej reklamy ING zwraca uwagę aktorce, że zaoszczędzone w  okazji cenowej  pieniądze staną się prawdziwymi oszczędnościami, dopiero gdy trafią na konto oszczędnościowe. W innym przypadku są jedynie iluzją oszczędzania, w pułapkę której wpadła bohaterka spotu.
Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:
1)     „Bonus na start” dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:
  • bonus dla rachunków OKO otwartych od 24 września 2012;
  • oprocentowanie podwyższone o 2% w skali roku wobec standardowego, czyli 3,50% + 2% = 5,50% dla kwot do 100 tys zł i 3,75% + 2% = 5,75% dla kwot powyżej 100 tys zł;
  • podwyższone oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od daty otwarcia OKO.
2)     „OKO Bonus” dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:
  • oferta nowego konta oszczędnościowego, które można otwierać od 24 września 2012 do 31 grudnia 2012;
  • oprocentowanie 5,5% w skali roku dla nowych środków, od pierwszej złotówki aż do kwoty 500 tys zł;
  • oprocentowanie nowych środków wpłaconych na OKO Bonus obowiązuje do 23 stycznia 2013.
Tytuł kampanii: "Tylko tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”.
Czas trwania kampanii: od 02.12.2012 do 16.12.2012.
Narzędzia: TV: spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMedia Western
Cele komunikacyjne:
  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty zarówno dla nowych jak i obecnych klientów Banku;
  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego.
 Nowy spot jest dostępny w serwisach Facebook i YouTube.

http://media.ingbank.pl/pr/228897/styl-i-talent-do-oszczedzania-w-ing

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przegląd wiadomości z PPK

 W mijającym  tygodniu o PPK można było przeczytać: "Do tej pory do uczestników Pracowniczych Planów Kapitałowych trafiło już 251 mln ...