W czwartek 29 listopada
br. został ogłoszony konkurs na najlepszy biznes plan „Mały biznes w
małych miejscowościach”. Organizatorem konkursu jest Presspublica,
wydawca dziennika Rzeczpospolita, a partnerem Bank Pocztowy.
Konkurs „Mały biznes w małych
miejscowościach”, którego partnerem jest Bank Pocztowy, ma na celu
promowanie przedsiębiorczości wśród młodych ludzi z małych miast,
miasteczek i wsi. Można w nim uczestniczyć pojedynczo lub jako zespół
projektowy - ważne, że zgłoszony może zostać tylko jeden pomysł na
prowadzenie działalności gospodarczej. Wszystko w formie profesjonalnego
biznes planu na nowy lub rozwój już prowadzonego biznesu.
– Bankowi Pocztowemu, docierającemu ze
swoimi usługami do wsi i małych miejscowości do 50 tys. mieszkańców,
temat „Rzeczpospolitej powiatowej” jest dobrze znany, zarówno jeśli
chodzi o profil Klienta detalicznego, jak również specyfiki prowadzonych
na tym terenie małych biznesów. Stąd nasz pomysł na zaangażowanie się w
akcję, która pozwoli rozwinąć skrzydła pomysłowym młodym ludziom,
których od realizacji swojego biznes planu powstrzymuje jedynie brak
środków – mówi Magdalena Ossowska-Krasoń, Rzecznik Prasowy Banku
Pocztowego.
Swoje prace konkursowe od 5 stycznia
2013 r. mogą zgłaszać ludzie młodzi (20-35 lat), studiujący lub
prowadzący działalność gospodarczą, mieszkający w miejscowościach do 50
tysięcy mieszkańców. Zgłoszenia przyjmowane będą do 20 marca 2013 r. pod
adresem: Presspublica Sp. z o.o. , ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, z
dopiskiem na kopercie „Konkurs Mały Biznes w małej miejscowości”.
W konkursie wyłonionych zostanie trzech
zwycięzców, z których każdy otrzyma nagrodę finansową, w zależności od
zajętego miejsca 50 tys. zł, 30 tys. zł lub 10 tys. zł. Dodatkowo każdy z
nich przez 12 miesięcy będzie mógł korzystać ze wsparcia doradczego
firmy consultingowej A.T. Kearney. Rozstrzygnięcie rywalizacji na biznes
plany nastąpi podczas zorganizowanej przez Presspulicę Gali w kwietniu
2013 r.
Szczegółowe informacje wraz z Regulaminem konkursu „Mały biznes w małych miejscowościach”, którego partnerem jest Bank Pocztowy znaleźć można na stronie internetowej konkursu.
Konkurs „Mały biznes w małych miejscowościach" jest kontynuacją akcji „Rzeczpospolita powiatowa”,
której Mecenasem jest Bank Pocztowy. Zapoczątkowała ją debata w
redakcji Rzeczpospolitej, dot. przedsiębiorczości w małych
miejscowościach. W ramach Akcji ukazuje się również cykl artykułów
przedstawiających przykłady małych biznesów z sukcesem prowadzonych w
małych miejscowościach.
Warto brać udział w takich konkursach nie tylko dla nagrody, ale też dla sprawdzenia samego siebie.
OdpowiedzUsuń